Modunu düşerecek durumlarda da bir pozitiflik bulur musun? Yoksa her zaman polyannacılık oynamaya gerek yok diyenlerden misin?

Modunu düşerecek durumlarda da bir pozitiflik bulur musun? Yoksa her zaman polyannacılık oynamaya gerek yok diyenlerden misin?

Şu dünyaya bir kere geliyoruz. Yaşadığımız olumsuzluklara bardağın dolu tarafından bakıp modu düşürmeme taraftarıyım. Hayatı yaşanabilir kılan da pozitiflik diye düşünüyorum.
Bulamıyorum yıkıklığımı sonuna kadar yaşıyorum 😄
Hshshs ben
Sjsjsj
Teşekkür ederim 🙂✨
Ne demek 🍀✌🏻
Cevap
3Cevap
hayır negatiflik bulurum
Yok o kadar polyanna tarafım yok..
Pozitiflik benim işim değil. Bu dünyada her şey negatif zaten. Maksimum realist olurum
Gercekci olmaya calisiyorum
Keşke bulsam ama bulamıyorum
Mutsuzsam mutsuzum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar