Seni üzen olaylarda bile bir pozitiflik bulur musun?

Modunu düşerecek durumlarda da bir pozitiflik bulur musun? Yoksa her zaman polyannacılık oynamaya gerek yok diyenlerden misin?

Seni üzen olaylarda bile bir pozitiflik bulur musun?
Seni üzen olaylarda bile bir pozitiflik bulur musun?
Cevapla