
Yarım saattir yanımda Almanca konuşuyorlar, anlamaya çalışıyorum fjfjf tahmin yürütüyorum medyum oldum çıktım 😄acilen doşlantça öğrenmem gerek.
Sizin yanınızda yabancı dilde konuşanlara gıcık oluyor musunuz?

Yarım saattir yanımda Almanca konuşuyorlar, anlamaya çalışıyorum fjfjf tahmin yürütüyorum medyum oldum çıktım 😄acilen doşlantça öğrenmem gerek.
Sizin yanınızda yabancı dilde konuşanlara gıcık oluyor musunuz?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Hayır olmuyorum
çok fena bozarım ne belli belki bana hakaret ediyorlar ruhum duymuyor 😀
Sende onlara et 😄
Almanya'da Türkçe konuşup Türkiye'ye geldiklerinde Almanca konuşan Alamancılar ahahha. d
😄Harbi yaa.
Ama telefonda alman ile konuşuyorlardı.
Buna kesinlikle katılıyorum öğrenci iken otelde çalıştığım sıralarda Almancı Türkler geliyorlardı kendi aralarında Türkçe konuşurken ben tam yanlarından geçerken almanca'ya dönüyorlardı
Hep birlikte oturduğum kişilerse anlamadıpım dilde konuşmaları rahatsız eder beni. Diğer türlü etmez
Sen 100 sene daha tahmin yürüt 😃
😄Hergün 1 cümle öğrensem 1 yıla öğrenirim fjfjg.
Sen de bu azim varken çok şey yaparsın dnsoa
May men ken
Yaparım bilirsin djfjf.
İnanılmazsın fjdjs
Mikroppp 😅
😂😬😬
adamlar almansa almanca konuşacak elbette, kürtçe mi konuşsun
İngilizce dışında yabancı dil konuşturmam yanındakilere. Nerden bilcem sovuyor mu gömüyor mu bana
Aynen öyle oluyorum efendim... Sanki Türkçe bilmiyormuş gibi..
Cevdemdekilerin ne konustugu beni ilgilensirmiyor. Sizi de ilgilendirmesin
Hayır. Türkçe yi katledip araya yabancı kelime sıkıştıranlara daha çok sinir oluyorum.
Hiç olmam konuşabilirler
Plaza dilinde konuşanlara olurum
Ayıp etmişler
Bende konuşurum