Güncellemeler
+1 yıl
Babam olmaz burdaki sevdiğim birini değiştirirdim çünkü ona değer verdiğim için..

Değiştirmek derken karakter yapısı olarak mı tamamen hayatımızdaki insanı atıp yerine yenisini getirerek mi? Her ikisine de şöyle cevap vereyim kimseyi karakter olarak değiştirmek mümkün değil maalesef, bunun dışında çevremdeki insanlardan memnunum sadece yaşadıklarımın bazılarını değiştirmek isterdim.. Keyifli günler..
Teşekkür ederim.. 💫🥂
Kendimi değiştirmek olurdu
Cevap
4Cevap
Kimseyi değiştirmek istemezdim
Kimseyi değiştirmeyi düşünecek kadr umutlu ve pervasız değilim kimseyi değiştiremez uğraştığınla kalırsın
Putin
Annem
Kemal Kılıçdaroğlu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar