Bir insanı değiştirme şansınız olsaydı bu kim olurdu?

Benim babam olurdu gitmesi hala üzücü.
Benim babam olurdu gitmesi hala üzücü.
Güncellemeler
+1 yıl
Babam olmaz burdaki sevdiğim birini değiştirirdim çünkü ona değer verdiğim için..
Bir insanı değiştirme şansınız olsaydı bu kim olurdu?
Cevapla