Maalesef böyle durumlarda eğer sinirliysem fazlasıyla belli ederim. Genel psikolojik durumumu kolay kolay saklayamam. Stresliysem özellikle muhakkak hal ve hareketlerimden ya da genel mimiklerimden belli ederim. Öyle strese dışarıda bırakıp içeri girme olayı benlik bir durum değil üzgünüm ki.
Siniri ve öfkesi üzerindeyken daha da buz dağı gibi olan, daha da sessizleşip sakinleşen biriyim. Öfkemi kontrol ederken durumu analiz edip icraata yönelik çözümler üretmek sinirimi de yatıştırıyor ve zihnimi besliyor. Kendimi zorlamaktan zevk alıyorum kesinlikle.. 🍀🍀🧚🧚