İçki içen insana neden herkes tepki veriyor?

ayda yılda 1 2 kere içiyorum çoluk çocuğun olduğu yerde içmem insanlar rahatsız olmasın diye hızlı içiyorum bugün bir hanfendi burdada içiyorlar genişler gibi laflar söylendi mahallem de içtim çalmıyoruz çırpmıyoruz kimseye zararımız yok merak etmeyin

Güncellemeler
+1 yıl
sarhoş olana kadar da içmem asla 1 tane bomonti içtim sadece
İçki içen insana neden herkes tepki veriyor?
Cevapla