Geçmişe gitseydiniz 5 yıl önceki halinize nasıl öğütlerde bulunurdunuz?

Geçmişe gitseydiniz 5 yıl önceki halinize nasıl öğütlerde bulunurdunuz?

Çok geç olmadan o adamdan ayrıl , sana hayrı olmayacak.
İntihar düşüncesinden uzaklaş.
İş hayatına atıl erkenden geç kalma
Daha çok ders çalışıp daha yüksek notlar alsaydın.
İnsanları keşke bu kadar takmasaydın ‘’
Bes yıl önceki halime..
Yakın arkadaşına güven.
Yeni arkadaşlıklar kuracaksın, kurma.
Seçici ol , sana faydasız olan insanları hayatından çıkarmayı bil.
Her istediğin onay almayacak, birileri hevesini kıracak , kırılma.
Lisansın olsun bir spor dalında, okulu değerlendir bu anlamda.
Kendi kendine yetebilmeyi öğrenmeye başlamalısın, iç dünyanı geliştir , kendine bir dünya kur kimse o dünyaya sahip olamasın, böylelikle bulunduğun alan senin için daha yaşanabilir bir yer olacaktır.
Herşeyi , herkesi umursama.
Sabır etmeyi öğren.
Türkçe dersini dinle, düşünmek için ayrılmış bir saat değil , ders saatinde derse odaklan. Yillar içinde ve sonrasında yazdığıni anlamak için efor sarf edenler olacak , yanlış anlaşılmalar olacak , yapma yavrum dinle dersini:))
Tarih dersinde lavobaya gitmek için izin alıp bahçede beden eğitimi dersine katilma! görünmez değilsin , her yerde pencereler var..:))
Cevap
15Cevap
Doğru yoldasın, devamke 👌
Kimseyi umursama derdim
Daha mantıklı kararlar al. Ömrünü boşa heba etme..
Düzelir düzelir dedin ne oldu yrk memleket bk çukuruna döndü bak çomarlarla oturup kalkıyon beynin pancar turşusuna döndü inşallah maşallah Allahın izniyle geççek geççek dediler keşke gitseydin kodumun yaylasından şimdi kendini becer ehonomi çoh iyi diyenlerin playbacklerini dinle
Beş yıl önce düşünüyorum 15 yaşındaydım o zaman şöyle derdim yurtdışına gitmek sana iyi gelecek korkma bu kadar
Bu kadar dik başlı olma sonra başını kurtaramayacağın dertler alırsın başına, derdim (aldı🙄).
"Lütfen duygusal boşluktayken sana kucak açanlara sarılma."
Aşk olaylarına bu kadar takılma ve çok sıkı ders çalış derdim.
Daha fazla çalışarak üniversite kazanabilirsin şeklimde öğüt verebilirim.
hayatının en kötü dönemine gireceksin ama sağlam dur. geçecek
Hayatına giren insanların çoğu geçicidir, ona göre tercihlerini yap..
Kim olmak istediğini, ne yapmak istediğini iyice düşün ve inandığın yoldan dümdüz git.
Ağa ben 5 yıl öncesine geldim sende bı 5 yıl geriye git ileride hiç umut yok
Tek ufak bir pismanligim var oyle degil boyle yap derdim onunda disinda np
Zamanını iyi değerlendir, sürekli kendini geliştir tarzında öğütler verirdim
Annene sıkı sıkı sarıl o çok istediği küpeyi ona al ne istiyorsa yap.
Ölecek...
Ayyy… Bu yaraladı kanka başın sağolsun, Allah rahmet eylesin 😞🙏🏻
Amin
Ne dersem deyim zaten sen dik kafana göre davranacak ne halin varsa gör derdim
Inanma..
Paylaşma/ verme..
Sevme/ güvenme
Çıkma..
Her şekilde korun...
Üzülme, şeytanla melek yan yana olur mu?
Bak kızım öküze kalbini verme..!
Sakın fondöten sürme
Ethereum longla.
İste yi yazma desem yeterdi aslında
Matematik çalış derdim
Şuandan sonra hiçbir şey eskisi gibi olmayacak
Daha geriye gidemiyor muyuz
Seyrek'den 2 daire al.
Keşke ölüp geberseydim.
Hiç kimseye göre yaşama sadece kendin için yaşa
Hiçbir şeyi takma
Asla vermem. :D
evleri satma derdim
Varını yoğunu sat dolara göm
Telefonu kır
Onla buluş.
Yaşaa
Kimse dost değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?