En yakın kız arkadaşımdan hoşlanıyorum sanırım, ne yapacağım?

En yakın arkadaşım kız ve yönelimimi biliyor ondan hoşalnıyorım sanırım. Erkek kız farketmez benden daha yakın olabilecek potansiyelde olan coğu kişiden kıskanıyorum. Hem duygusal hem de diğer türlü ( bazen ama bu aralar cok olmaua basladı ) arzuluyorum. Bana sevgi göstermesi hoşuma gidiyor. Ama onla tanıstığımdan beri diğer insanların sevgi sözlerinden soğudum gibi bir şey. Belki cok uyumlu olduğumuzdandır ve kücüklükten beri hiç sevgi görmememden dolayı ilk istediğim ilgiyi gördüğüm kişiye bağlanmamdandır bilmiyorum. Sizce hoşlanıyorum mu yoksa sadece duygu eksikliğini tamamlamak amaclı mı böyle bir eğilim gösteryorum? Öyleyse bastırmalı mıyım , napıcam bilmiyorum.. Teşekkürler
En yakın kız arkadaşımdan hoşlanıyorum sanırım, ne yapacağım?
Cevapla