
düşünce canın acıdı mı diye soran olmadı hiç zaten çocukken de eve geldiğimde annem gene yara bere içindesin akıllanmadın diye kızardı belki canı acırdı ama belli etmezdi sonra büyüdüm yere düşüp dizimi kanatmıyorum artık daha büyük acılarla baş başa kaldım canım çok acıdı ama kimse bir gün canın acıdı mı diye sormadı o kadar derin yaralarım var ki.. sarmaya mecalim kalmamış.. öylece açık duruyorlar... kimse yok saracak gerçi sararım diyen de daha derin yaralar açıp gittiler ya..
Hayatımız boyunca dönem dönem yaralanırız bu yaralar fiziksel ya da ruhsal olabilir fiziksel yaralar zamanla iyileşebilir insan kendisini iyileştirebilir birtakım tedaviler ile ancak ruhsal yaralar öyle basit iyileşmiyor yani yaralandığın da öyle kolayca toparlanamıyorsun
kimi insanlar şanslı o dönemde ona destek olan yaralarını saran gerçekten çıkar gözetmen bir dostu arkadaşı olanlar var ama herkes öyle şanslı olmuyor ve yaralarını kendi sarmak kendi iyileştirmek zorunda kalıyor tam o anında birisi gelir ben iyi gelecem sana diyor ama daha kötü gelmesi de imkan dahilinde..
Sizin yaralarınızı saran birisi var mı yoksa hep kendin mi sardın?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer