Giresunlu olmama rağmen Giresunluların çoğundan nefret ediyorum?

Aralarında çok iyi insanlar da var ama çoğu bencil, cimri, kıskanç, hasetçi, açgözlü, iftiracı, yalancı, dedikoducu, dolandırıcı ve sahtekâr. Ben de Giresunluyum ama Giresun'un iyi insanlarından olduğumu düşünüyorum çünkü çoğu kişi, bana bunu söylüyor. Fakat dediğim gibi, çoğu kötü insanlar. Özellikle Keşap ilçesinden olanları çok fena, uyanık, sinsi ve kibirli oluyor genelde. Keşaplılardan da iyi insanlar var ama dediğim gibi olanlar da var maalesef. Siz, bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?

Giresunlu olmama rağmen Giresunluların çoğundan nefret ediyorum?
Cevapla