Yanımızdaki insanlar psikolojik olarak iyi ya da kötü yönden etkiler mi?

Bazı insanların yanında saf canım hissederken bazı insanların yanında neden iyi hissederiz. ben negatif enerji aldığım, sahte insanların yanında konuşmak istemiyorum bile. Rahat edemiyorum.

Yanımızdaki insanlar psikolojik olarak iyi ya da kötü yönden etkiler mi?
Cevapla