Sürekli insanları tersliyorum, tahammülüm sıfır, saçmalıklarına sabredemiyorum. neden sürekli bu kadar agresifim ya?

Gerçekten hoşlanmıyorum bu halimden. Böyle yapa yapa kimse kalmadı çevremde
Sürekli insanları tersliyorum, tahammülüm sıfır, saçmalıklarına sabredemiyorum. neden sürekli bu kadar agresifim ya?
Cevapla