Evde yalnız kalmaktan korkuyorum. Birşeyler söyler misiniz?

Ayıptır söylemesi ben son zamanlarda evde yalnız kalmaktan korkar oldum. Şu an yaşadığım yerde saat 19:00 hava tamamen karardı, diger odalarda karanlık. Ve şu an oturduğum odadan diğer odaya geçmek isterken çok korktum. Artık gerçekten saçmalıyorum :( Kendimi çok kötü hissediyorum. Lütfen birşeyler yazarmısınız?
Evde yalnız kalmaktan korkuyorum. Birşeyler söyler misiniz?
Cevapla