İnsanlar sizi nasıl ansın? (:
bana melek gibi insandı desinler :D

İnsanlar sizi nasıl ansın? (:
bana melek gibi insandı desinler :D

Biz herkese farklıyız birine karanlık olduk birine gündüz ama en iyisi iyi bir düşman iyide bir dosttu derler
İyi bir insandı demeleri benim için önemli insanların beni iyi düşünüp iyi hatırlaması beni daha çok mutlu eder.
Cevap
46Cevap
Anılmak istemezdim yok olmak isterdim sadece
Yakın çevrem dışında kimsenin ne dediği umrumda değil. Onlarda zaten güzel biliyor, bana bu yeterli.
İstediklerini desinler. Bazıları için kötü, bazıları için ise iyiyim. Yakınımda olmayan insanların dediği zaten umrumda değilken bir de öldüğüm zaman amaan bana ne ya 😁
Kimse anmasın. Sevenlerim varsa unutsun. Yola devam etsin. Hatırlansam ne hatırlanmasam ne, ben gittikten sonra..
Bana harbi adam diyorlar. Delikanlı diyorlar. Bazı ağtallar ise bir insan bu kadar doğru olamaz kesin rol yapıyor diyorlar 😂
Hiç fark etmez yeter ki dürüst olsunlar. Öldüm diye ay çok iyi insandı yaa demesinler, gerçekten iyi bir insan olduysam iyi bir insandı desinler
Ben öldükten sonra küfür de etse iltifat da sorun yok 😂
Hiç adam satmadı, hükmen yenildi ama hükmedenlere yenilmedi desinler.
Ben ne dersem diyeyim insanlar işine geldiği gibi anacaktır
Ne farkeder adetten iyi bilirdik diyecekler sonra da unutacaklar
Yanimizda olsa karsiliksiz bize yardimci olurdu
İyi biridi zararsız güzel adamdı sessiz yasadı sessiz öldü desinler
Bana kesin p. cin tekiydi ama iyi cocuktu derler
Clair Novak değil mi fotoğrafta ki. Ah supernatural ah
Babamın lafı mezarın yanından geçerken rahmet diyorlarsa ne mutlu derdi.
Pancar motoru gibi çalışırdı, cok yazık oldu gitmesi..
Görmedi ömründe hiç bir sefa
Bulamadı derdine bir türlü deva
Muradı kaldı gönlünde her defa
Ani geldi ecel onun başına
Bir fatiha okuyun ağlamayın boşuna
Doğrusu, bana bir şey olduktan sonra insanların beni nasıl anacağız pek umrumda değil
Allah korusun başıma bir şey gelmesin (kötü anlamda)
Çok iyi biriydi desin
bela okunmadan anılmak yeterli benim için
Diyecek kötü bişey bulamasınlar yeter😉
Bomba gibi adamdı bee
Hiçbirsey le anılmak istemem
Faydasından başka zararı yoktur derler.
Anmasınlar adımı candan anan dudaklar
Kötü olsada melek gibi biriydi diyolar zaten 😂
Dürüst ve net adamdı desinler yeterli
libidosunun hakkını veriyordu desinler 😂
Herşeyi çok kafaya takardı desinler :))
Banada melek saf kalpli derler
Bana kabus son buldu desinler
Kim ne derse desin umrumda olmaz
Sırlarıyla gitti desinler.
Örnek bir sanatçı ve baba olarak
Dünyayı rahatsız edildiğimle anılmak istiyorum.
Anmalarına gerek yok. Kimse hatırlamaz zaten.
Güzel insandı desinler iç güzellik anlamda
İyiydi hoştu da çok takıntılıydı derler 😄
Arkamdan ne dedikleri hiç umrumda degil 😅
Mukemmel bir insan/insandi. diyorlar/diyecekeler
İyi kötü anılmayı sevmem
İyi bir insandi diye anılmak isterdim.
Bana düşmanlarım bile iyi diyor. Bu bana yeter...
Dayı oğlu desinler
bizi cok güldürürdü hayata farkli bi bakisi vardi
Manken gibi çocuktu
İyi desinler yeter
iyi biri olarak.
Çok iyi biriyim hep iyi anlıyorlardır eminim.😂
Nasıl anarsa ansınlar. Ne dedikleri umrumda değil.
Ulan ne adamdı yaaa...
Bana aşko kuşko desinler🌸
Kedi velisi
Kesin cennettedir
Allah gibi çocuktu
Anmasınlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?