19 yaşındayım ve yaşadığım bu sorunların üstesinden nasıl geleceğimi bilmiyorum? şimdiden hayat yordu beni?

Öncelikle bu zamana kadar gelmem benim için büyük bir başarı (ailem ve çevremden sevgi görmedim ve hep eziklendim dışlandım) ama kendimi hala yetersiz hissediyorum istediğim şeylere sahip değilim korkak biriyim asosyalim biraz, çekingenim zaman zaman, bazı sağlık sorunlarımda var çokşükür fazla değil 2-3 tane sorunum var ama onlarda biryandan kötü etkiliyor

Ve hedeflerim büyük (yurtdışında yaşamak bir birey olmak) ama yapacak güç kalmadı bende yoruldum

Hiç sevgilim de olmadı pek arkadaşım da yok benim de kalkıp birşeyler yapacak gücüm kalmadı yoruldum gerçekten depresyona girmek istemiyorum ama gerçekten yoruldum

Beni seven pek kimse yok, çevrem yok, asosyalim, sevgilim yok vs işte (bir tek kardeşim seviyor beni ona sahip olduğum için çok mutluyum ama ona bağlı kalamam hayat devam ediyor onunda kendi hayatı var benim de)

Kendim olmam gerekiyor sıfırdan herşeyi sıfırlayıp yeni bir ben olmak için ne yapmam gerekiyor arkadaşlar?

19 yaşındayım ve yaşadığım bu sorunların üstesinden nasıl geleceğimi bilmiyorum? şimdiden hayat yordu beni?
Cevapla