Bazen bi erkek gibi bazense tamamen kız gibi hissediyorum neden?

Ben lezzbiyenim. Ama bazen kendimi erkek gibi hissediyorum saçlarimi kesesim geliyor rahatsız oluyorum bunalıyorum elbise giyiyorum rahatsızlık duymuyorum ama erkek kıyafetlerinden de zevk alıyorum makyaj yapıyorum bazen bazen de hiç sevmiyorum istiyorum ki istediğimde saçlarım kısa erkeksi olayım bazende istiyorum ki tamamen kadinsi olayom ama birinden birisi olmak istiyor insan yoruluyor tam olarak neyim onuda bilmiyorum yardım edın. Saçma sapan yorumlar yapmayın sizden fikir ve nedendir diye soru soruyoruz yargılamak size kalmamış haddınız değil. Sizin ne çocuğunuz nede arkadasinizim
Bazen bi erkek gibi bazense tamamen kız gibi hissediyorum neden?
Cevapla