Arkadaşlar bir kere mutlu olduğumu hatırlamıyorum sürekli kötü şeyler yaşıyorum sürekli ağlıyorum kötü bi insan hiç degilim?

niye sürekli böyle şeyler yaşıyorum sürekli ağlıyorum kimseye zararım yok kendi halimde bi insanım nerde hata yapıyorum?

Arkadaşlar bir kere mutlu olduğumu hatırlamıyorum sürekli kötü şeyler yaşıyorum sürekli ağlıyorum kötü bi insan hiç degilim?
Cevapla