Kendini mi kandırıyorsun bu bahanelerle başkasını mı?
En çok hangi bahaneleri işitiyorsun?
Kendini mi kandırıyorsun bu bahanelerle başkasını mı?
En çok hangi bahaneleri işitiyorsun?
Genelde bahane üretmeyi sevmem. Sorumluluklardan kaçmam. Bu her zaman böyle olmuştur benim için.
Cevap
7Cevap
Bahane üretmiyorum
Bahane nedir?
Tabiri caizse ya herro ya merro...
Ya illa ki bi konuda kalp kırmadan reddedeyim dediğin olmuyor mu?
Çok güzel söylüyorsunuz da biri kırılmasın diye bahaneler uydurduğumuzda karşı taraf bunu gerçekten çok iyi anlıyor ve emin olun daha fazla üzülüyor
Kafasında bin bir türlü kurgu oluyor acaba niye bahane uyduruyor beni mi istemiyor orayı mı istemiyor bunu mu yapmıyor mu
Şahsen açık açık söyleyeyim olumlu ve olumsuz değerlendirirseniz konuyu iki taraf için de hem daha anlamlı daha gerçekçi daha samimi bir bağ olur 😊
aslında soruyu okuyunca dusundumde hic bahane uretmem ama yapmayacaksam cevap vermem :)
Hee duymamışım tüh 🤭
:)))) yani inan onuda bilmiyorum ama yapmayacaksam cevap vermem ve tanır zaten bunun muhattabı beni :)
👍
İş konusda çok yorgunum diyerek işleri diğer güne atıyorum
İnsan hep kendisini kandırır. Bende hep öyle yapıyorum maalesef 🙂
Arkadaşlarla buluşma konusunda. Buluşalım derler ama hep bahane ararım müsait olamıyorum çünkü. Ve beni anlamayıp tripleniyorlar 🤷
Bunu ben değil eşim yanıtlasın😂
Heheheh eşin olsa ne derdi?
Vallahi kesin benim kabuşu etmediğim bir şeydir
davetlere icabet konusunda
Neler söylersin mesela? Bahane bankama atayım 🤭
Genelde hasta numarasi yapiyorum iste ne bileyim birinde burnumu cekiyorsam birinde yatiyorum birinde sesimi degistiriyorum bazrn de baska randevum vardi diyorum
Klasik ama iş görür mantıklı
Ben de is goruyor sizi bilemem😄
Görür görür 👍 sağolasın
Bahanem yok çok şükür.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?