Ergenlik döneminize dair hatırladığınız saçma veya utanç verici bir davranış var mı?

Şöyle biraz 15 16 yaşlarımıza gidelim, ergenlik çağımıza...😄

Ergenlik döneminize ait hatırladığınız, ancak sonrasında saçma veya utanç verici bulduğunuz bir davranışınız var mı? 👇

"No no no!!!" 🙂
"No no no!!!" 🙂
Ergenlik döneminize dair hatırladığınız saçma veya utanç verici bir davranış var mı?
Cevapla