Şöyle biraz 15 16 yaşlarımıza gidelim, ergenlik çağımıza...😄
Ergenlik döneminize ait hatırladığınız, ancak sonrasında saçma veya utanç verici bulduğunuz bir davranışınız var mı? 👇

Şöyle biraz 15 16 yaşlarımıza gidelim, ergenlik çağımıza...😄
Ergenlik döneminize ait hatırladığınız, ancak sonrasında saçma veya utanç verici bulduğunuz bir davranışınız var mı? 👇

Ergenlik dönemime dair hatırlayamadım şu an ama biraz daha geriye gidip şöyle 5-6 yaşlarına gittiğimde bir tane var 😂
Bir gün yazın hafiften yağmur atıştırıyormuş. Biz de yazlıktaymışız. Balkondan havuza girenleri izliyormuşum. O sırada havuza girenlere bağırıyormuşum balkondan, yağmur yağıyor ıslanacaksınız kaçıın diye 😂😂😂😂
Bu hatırladığım bir anım değil ama çok defa ailem tarafından anlatıldı 😂😂
Havuza giren insanlara "ıslanacaksınız kaçın!" demek nasıl bir denklem acaba? 😂
Düşünceli çocuk seniii.😂😂😂
Düşünceliyimdiir bilirsiiin 😂😂😂
Sigara karşıydım. Amca kızını sigara içerken yakaladım diye oturup ağlamıştım :D rezalet. Topuklu ayakkabı facialarım vardı, az düşmedim. Ve o zamanların giyim tarzı tabii, pantolon üstüne etek giyme falan
😅🌺 teşekkür ederim
Rica ederim. 🌼
Sıla dinleyip triplere giriyordum, kadının hareketleriyle özdeşleşmiştim. Onun gibi saçımı yapmak ve giyinmek istiyordum. Hala sevdiğim bir sanatçı ama sadece sanatını beğeniyorum artık.
En hatırlamak istemediğim dönemler, keşke hafızamdan tamamen silinebilse diyorum ama imkânsız bir durum. Ölene kadar benimle birlikte olacak maalesef.
Güzel anım yok hepsi saçma...
Cevap
13Cevap
Hayır hiç yok
Öyle bir anım yok ama saçlarıma bir avuç jöle ya da limonu sıkıp saçlarıma sürerek uyuduğum çok olmuştur.. 😄
Ahhh hiç kimse hatırlamak istemez en masum olanını söylim bari 😃 sürekli saçma sapan şeylere ağlıyordum diğerleri kalsın daha fazla rezil olmadan😜✌️
Ben çalışıp okurdum , hafta sonu , yaz tatili vs bundan o zamanlar utanırdım bugün baktığım zaman iyi ki diyorum ^^
Düşününce aklıma gelmez, böyle şeyler aklıma genelde yatağa yatınca uyumaya çalısınca gelir. d
Anneme çok saçma bir sebepten kızıp duvara yumruk atmıştım, elim morarıp korkunca anneme gitmiştim ahsjs
ergenlikte canım saçma olaylar çocuğu adam ediyormuş hatalardan dersler dahada katılaştırıyor insanları,
Yıllarca annem babama itaat ettim ne derlerse sorgulamadan yaptım, kavgam tartışmam olmadı, belkide bu yüzden ilaç tedavisi alıyorum :D neyse olan oldu şu an kendimi dengede tutabiliyorum bazı bozukluklar harici.
demek istediğim ergen akılda, çocuğu çok sıkmadan belirli duvarlar içinde özgürlük tanımak daha etik.
Kızlar önümden geçerken çok güzelse. Cennetin kapısı açık kalmış laan melekler buradan geçiyor bir içim su derdim lisede. Çok utanç verici...
Hayır yok. Hep akıllıydım saçma hareketler yapmazdım, yapanları yanımdan uzaklaştırırdım
Olgun ve akıllıydım ben küçük yaşlarda da.. öyle bir anım yok benim yaa
Yok galiba hatırlayamadım ama saçma sapan şarkılar dinlerdim😂
boş ver bende kalsın son kullanma seysı gecti hatirlatma ahahahah😂😂
Ahahah pekii😄
😂😂😂😆😆
Kız kıza öpüşmüştük nasıl bişiki acaba diye ama benim hoşuma gitmemişti sjsjjd hoşuna gidenler varsa saygı duyuyorum o ayrı tabi🧚♀️
Evet bir sürü şey
5 erkek kim çok ve hızlı attıracak diye elle yapmıştık.
Ben küçükken cama çıkıp abimin iki tane pipisi var diye bağırıyormuşum 😂😂
Utandığım tek şey çektiğim videolarda karga sesimle şarkı söylemek istemem 😂
Ay kesin vardir da hic hatirlamıyorum
Hayır hatırlamıyorum
Sakız şişirip patlatmak mesela hdhdvd
Sanırım yok aklıma gelmiyor çünkü
Ben çok dinlemek isterim sizi eğer anlatırsanız
Olmaz mı 😂
99lu musun sen bakeyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?