İrdeledikçe ve merak ettikçe mutsuz oldugunuz zaman merak etmeyi kesebiliyor musunuz.
Merak etmeyince de ne anlamı kalıyor ki.
Ama fazla merakın hiç iyi sonuçlar doğurdugu da görülmüyor.
İrdeledikçe ve merak ettikçe mutsuz oldugunuz zaman merak etmeyi kesebiliyor musunuz.
Merak etmeyince de ne anlamı kalıyor ki.
Ama fazla merakın hiç iyi sonuçlar doğurdugu da görülmüyor.
Ben de merak ederim. Ama deşelemem. Detaylara inmem. Sorarım söylediği benim için yeterlidir. Yani özel dedektiflik yapmam ve özel dedektif de tutmam. Neyse odur. Görünen bilinen benim için yeterlidir. 😎
Cevap
5Cevap
Hayatımda hiç biri olmadı ama olsaydı merak ederdim
Ölçülü olmalı kıskançlık bile tadında ölçülü olursa güzel
Ortayı bulmak lazım tamamen boşvermekte olmaz tadını kaçırmakta olmaz..
İnsanın başına ne gelirse meraktan gelir iyi veya kötü :)
Öyle bir şey mümkün değil seven için..
Bazenleri evet :) sende benim sorumda görüş paylaşır mısın
Hayır sevdiğim insanı asiri merak ederim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?