Kısa boylu, çelimsiz çirkin ve düşük gelirli biriyim. Saygıdeğer hanımefendilerin beni beğenmemesini anlayışla karşılamam tuhaf mı?

Black Pill felsefesi "kendini olduğu gibi kabullen, seni kabullenmeyenleri de anlayışla karşıla" diyor. 😊 Bu yaştan sonra boy atmayacağıma, piyangodan para kazanmayacağıma ve güzelleşmeyeceğime göre yalnızlığımı kabullenmem en doğrusu değil mi? 😊 Kitaplarım, kedilerim ve kendi halinde yaşama şeklim üçgeninde yalnız ve huzurlu bir dünya kurarak en doğrusunu yapmamış mıyım? 😊 Herkese herşeyin en güzelini diliyorum. 😊 Hakaret etmeden cevap yazan herkes sağolsun, varolsun. 😊
Kısa boylu, çelimsiz çirkin ve düşük gelirli biriyim. Saygıdeğer hanımefendilerin beni beğenmemesini anlayışla karşılamam tuhaf mı?
Cevapla