
Lisede yazardım günü gününe olmasa da yaşadığım zamanın koşullarına göre önemli şeyleri kalp ağrılarımı ilk flört ilk öpüş ya da platonik aşkın dibine vurduğum zamanları
Üniversite kazanıp evden uzaklaşınca günlük tutma alışkanlığımı da bıraktım
şimdi düşündüm de hem anıları taze tutmak hem de bazen kimseye anlatamadığım bazı hisleri, yaşanmışlıkları, kırgınlıkları, kızgınlıkları bazen de en mutlu anlarımı yine yazmak istiyorum.
Malum artık not defteri dahi kullanmıyoruz her şey elimizdeki telefonlarda
bende bunun için iyi bir günlük uygulaması istiyorum. Yazdıklarımı yedekleme imkanı sunan interaktif bir uygulama önerisi olan varsa çok sevinirim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Sanirim ortaokul yaz tatili ödevlerinde yazmıştım 😄😄
🙈🙈 yine yazalım işte
Yok bulurlar falan yazmam ben 😄
Kızzz asma kilit alcaz boynumuza asıcaz anahtarı😂
Ya düşer bi yerde bayilirsam 🤪🤪
😂😂😂 defteri de gizli çekmeceye koyup anahtarını paspasın altına sakladık ya
Sen yaz anahtarini bana emanet et😄😄
Olaaarr😅
Sanalda var mı bilmiyorum.
Uzun zamandır günü gününe yazmasam da ortaokuldan buyana tutuyorum
Askerde yazmistim
Saklıyor musun hala
Evet duruyor
👍
Genellikle telefonun not kısmına yazıyordum
Yazmadım