Vesveselerim , takıntılarımdan nasıl kurtulabilirim? Sizce psikologa görünmeli miyim?

Yaşama dengem çok bozuldu. 30 Dakika gusül abdesti almaktan , en ufak bir elimin kirlenmesiyle elimi günde en az 50 kere yıkamaktan , karşımdaki insana el selamı verdikten sonra ya elim kirliyse o insana bulaştıysa düşüncesinde olmaktan , para alışverişi yaparken karşımdaki insana yırtık , yıpranmış ve buruşmuş para vermekten korkmaktan , bir iş yaptıktan sonra acaba ya yanlış yaptıysam düşüncesinde olmaktan , yaptığım bir eylemden sonra aklıma hemen yapmadın düşüncesinde olmaktan çok yoruldum. Asla isyan etmiyorum. ALLAHA binlerce kez şükürler olsun ama ben böyle yaşamakta çok zorlanıyorum. İçine kapanık , asosyal bir insanda değilim. Tam aksine ortamlarda çok neşeli karıncayı ezsem bile ondan helallik alacak kadar merhametli bir insanım , gülmeyi seven , iş hayatında olan , üniversite mezunu , yıllardır lisanslı olarak futbol oynayan , hobi olarak şarkı söyleyen ve kendimi geliştiren sosyal bir insanım. Sigaram , alkolüm , zinam hiç olmadı bu yaşıma kadar ama bu takıntı hastalığı beni çok yordu. Bu hissi içimden atamıyorum. Deniyorum. Evde bazen annemle tartışıyorum , Oglum çok su harcıyorsun diyor. Kadın haklı israf haram oda benim iyiligimi istiyor. Ama öyle kolay bırakılamıyor bu durum. Bu durumu nasıl aşabilirim. Profesyonel destek mi almalıyım?

Vesveselerim , takıntılarımdan nasıl kurtulabilirim? Sizce psikologa görünmeli miyim?
Cevapla