Selammmm 🫶
Neyinize güveniyorsunuz; kalbinizin saflığına mı, tatlı dilinize mi?

Selammmm 🫶
Neyinize güveniyorsunuz; kalbinizin saflığına mı, tatlı dilinize mi?

Kalbim artık çok saf değil çünkü insanlar yeterince güvensizlik oluşturduğu için
herkese karşı bir temkin var
İnsanlara hakettiği gibi davranıyorum acımıyorum Ama tatlı dilim her zaman var ve güler yüzüm de bu insanlara yetmiyorsa
Güzel bir ders vermek lazım 😅
Kendime güveniyorum, bilgime. Onun dışında ne kalbime ne de tatlı dilime güvenmiyorum. Çünkü insanlar son zamanlarda ikisini de benden aldılar. Buna rağmen kimseye yağ çekemem, kırılmasın diye kırk takla atamam.
Ben kaldırabiliyorsam o da kaldırabilir. O beni düşünmedi, ben neden on düşüneyim ki? Gerçi bunu da yapamam çünkü ben o değilim ☯
👏👏
Güvenecegimiz herseyi elimizden almislar
Deme öyle, deme 🥹
Mendil🥺
🧻 aha bunu buldum 😂
Askjfjsjsjsajsjsmsnjdnsns😂😂😂😂
🌸
☺️✌️
Yani karşıya en çok hangi yönüm geçiyor bilmiyorum.. Herkes için farklı olabilir bu durum..
Gerçi bende ikisi de var Allah'tan.. Her türlü güvendeyim..
Teşekkür ederim bi'tanemm.. 😘🧿
Ne demek esmerim 😅🖤
😄😄
Cevap
37Cevap
Her ikisinde güveniyorum. Beni sevmeyen ölsün😏
Ölsün be 😃
😀🤣🤣🥳🥂🏖🎊
@B0RN0VALI evet ölsün 🤣
@B0RN0VALI ordan bakınca öyle mi görünüyor 🤣🤣 aksine yok gibi sevmeyende yanımda olamadığı içindir 😏
@B0RN0VALI yanımda derken hayatımda yani benimle paylaşımda olan sevdiklerim deger verdiklerim diyorum.
Sanırım sende sevmeyenler tarafindasin 🤣
Ben hem tatlı dilli biriyim, hem de içimde fesatlık taşımam. Neysem odur. Muhabbbetim bağımlılık yapar, dostluğuma güvenilir, sır tutarım. Daha ne olsun?
Zekama güveniyorum
Bu özelliklere güvenilmez, tatlı dil desen kibarlıkla alakalı. Bu toplumda kibarlık gösterirsen insan yerine koymuyorlar zaten, kalbimizin saflığı desen bu sefer de enayi bir şey bilmiyor gibisinden algılanılıyor. Başka özelliklere güvenelim. d
Gerçekten mutlu olmak isteyen hanım efendilerin aradığı saf bakir yüreğime kadınları köle değil veli nimet olarak görüyorum Allah'ın bize gönderdiği yer yüzünün melekleri her kadın değil tabi bazıları yılan 🐍 onlardan korusun tabi bizi rabbim amin ecmain.🤲
Hicbirseyime 😀. Çünkü Sen ne söylersen söyle, söylediğin, karşındakinin anladığı kadardır. Ne kadar anlatırsan anlat, karşındaki seni anladığı kadar anlam yükleyecek sana. Yani tatlı dili de , temiz kalbi de yeri gelir nezaketi bile , o kişi yanlış yorumlayabilir. Anlaşılmak bu dünyadaki en zor şey olabilir.
Tatlı dille birine güveniyorum diyeyim madem. Soruyu kendimce çevireyim. Çünkü neden çevirmeyim? 😂😂
Tatlı dilli*
ben
hiçbir şeye güvenmiyorum artık
neyse o işte birkaç kelime
Enerjisini hissetriğim kişiyi tatlı dilim ile arşa çıkarabilirim heralde 🤓😅
gif teki kız çok tatlıymış he 😅
Bebe Rexha o 😃
Hiç biri, deliliğime güveniyorumm. Ömür boyu yaptıklarım için hesap verme zorunluluğum olmuyor, delidir yapar der geçerler😂
Müq 😃
Kendime güvenim yok hatta kendimi aşşağılarım. Ama öfkeme güvenim sonsuz. Öfkem bir kere ortaya çıkarsa dünyanın düşünmesi gerek şeyler olacağına inanıyorum. Yeni hitlerlerin doğmaması açısından.
Bunları kendimde barındırıyor olsam da. Güvendiğim bir şey değil. Zira ikisini de etrafımdaki sevdiklerim görüyor bir tek. Herkese karşı aynı değilim, olamam.
Icimin temizligine guveniyorum. Valla herkes kalbinin ekmegini yer o yuzden herkes gozunun onune baksin
kalbim saf değil ama saf gibi rol yapabilirim:D dilimde tatlı sayılmaz ama öyleymiş gibi yapabilirim:d
Safff sevgime.. katıksız, menfaatsiz dolu dolu sevgime.
Dilim de tatlıdır yaniiiii 😊
Her şey feda olsun ona
Ne kalbim saf ve temiz ne de dilim gereksiz tatlı. Dürüstlüğüme güveniyorum sadece. Ne hissediyorsam ne düşünüyorsam o. Bundan büyük lüks yok.
Güzelliğime, tertemiz kalbime. Samimiyetime, titizliğiyle. Başak kadını olmama. Başak olmak ayrıcalıktır.😌
Kalbimin saflığına hak etmeyene yaşattım acısını çektim
Çok şükür hak edene yaşattım değerini gördü
İkisindende var bende. Ama ağır basan tarafım saflık. Güvendiğim taraf ise kelimelerin gücü
İkisine de güveniyorum tatlı dilli ve temiz kalpliyim çok şükür
Kalbime güveniyorum ama hata bu iyi bişey degıl 😀
Kendine güveniyorum seçimlerime, yoluma karakterime..
İkisi de bende yok😂papuç dilime güveniyorum.
Ben yalnızlığımla çok ponçiğim. 😊 Ben de ona güveneyim bari.
Ne kalbim saf ne dilim tatlı 🥺 güvenecek bir şeyim yokmuş
Safliga pek güvenmemek gerekir. Tatlı dil 1-0 her zaman önde. Ama biraz üçkağıtçı biraz düzenbaz biraz sahtekar olursak bu huylara daha çok güvenebiliriz. Bunlar günümüze daha makbul davranışlar.
Kalbimin saflığına güveniyorum
Dürüst olmak gerekirse saf bir kişiliğim kesinlikle yok. Zekama ve hırslı kişiliğime güvenirim.
Ben kalbimin saflığına da güveniyorum ama daha çok tatlı dilime güvenirim
Aslında kendini ölçmemizde bir fayda yok bence. Çünkü karşıdakinin de seni nasıl anladığı önemli.
Safım ben saf saf hemde :D
Enayiliğime doyamıyorum 🤣
Sıcak kanlılığıma güveniyorum <3
Güvenmiyorum..
Yerine göre ikisine de
Kalbimin saflığına ve Allah’a.
Tüm özelliklerimle kendime güvenim sonsuz
İki konuda da kendime güvenirim :D
Hiç birine güvenmiyorum 😝
ikiside bir işe yaramıyor
Ablan star bebeğim herşeyime 😂😂😂😂
Kalbim temizz ama dilimide iyi kullanırım fjfhf
İkisine de güveniyoree. 😃
Kalbimin temizliğine
evet. dilimi iyi kullanırım :)
İkiside var. İkisinede güveniyorum.
Tatlı dil yılanı deliğinden çıkarır
Gifteki sözdeki moddayım😂
Kalbimin saflığına
Bir şeyime güvenmiyorum
Agresifim kompleksliyim hicbiseyime guvenmiyorum
kalbimin temizliğine iyi niyetime
çok tatlı degilim bu aralar.
Tatlı dilime
Allahima guveniyom
Kalbime
İkisine güvenirim djdj
İksini de
Kendime ve cesurluğuma diyelim
Hiçbirimize
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?