Kendimi istemediğim şeyleri yapmaya mecbur hissediyorum bu psikolojiden nasıl kurtulacağım?

Böyle saçma bir psikolojiye girdim. Hani olur ya birşeylerin sana zarar vereceğini bilirsin ama bunu bile bile yapmak zorunda hissedersin öyle bir şey.

Misal küçükken annem sinirlendiğinde dayak yiyeceğimi bile bile kapattığım kapıyı açardım çünkü korkardım. Şimdi korkmuyorum ama itaat ediyorum gibi hissediyorum. Yapmak istemiyorum ama yapmak zorunda hissediyorum. Bu herkese karşı böyle değil tabi üstümde bir otorite kurmuş sanırım anne baba gibi. Ben bu psikolojiden nasıl kurtulacağım

Kendimi istemediğim şeyleri yapmaya mecbur hissediyorum bu psikolojiden nasıl kurtulacağım?
Cevapla