
Ben yukarı çıkıyor diyorum 🙄
Hadi biraz mantık yürütelim 🙄

Ben yukarı çıkıyor diyorum 🙄
Hadi biraz mantık yürütelim 🙄
Hay marioya ya.
Sallıyorum; Ayaklarını çıkar gibi, merdivenleri iner gibi, pencereyi aşağıdan bakar gibi, duvarı yukardan bakar gibi yapmışlar adam kekliyorlar.
Görsel gerçeğe aykırı, mantıklı değil. o yüzden çıkmak istiyorsa çıkıyo, iniyor dersem iniyo.
Mimari açıdan bakıyorum olaya ve sağdaki pencere ile basamaklar aşırı uyumsuz bu yüzden ne çıkıyor ne de iniyor.
İllaki cevap olacaksa da ; çıkarken iniyor / inerken çıkıyor olur.
Cevap
17Cevap
Ayakkabısının tabanı görünüyor. Aşağı yönde giden kişinin ayak tabanını göremeyiz. Yukarı doğru güdüyor.
Yukarı iniyor diyerek yeni bir seçenek daha getiriyorum😄
Bir zamanlar deli gibi mario oynuyordum🤦♀️
Bana aşağı doğru iniyor gibi geldi..
Yukarı çıkıyor gibi görünüyor
Yukarı çıkıyor
Fotoğrafı büyültüp hafif aşağı meyilli şekilde çekip bakarlarsa yukarıya çıktığı rahat belli oluyor.
Yukarı çıkıyor çünkü yukarı doğru çıktıkça merdivenler eğimli geldiği için daralır cami minarelerinde olduğu gibi
aşağı iniyor çünkü yukarı çıkıyor olsa merdiven basamaklarının yüksekliği eğimli olurdu saçma olur 😬
Bence yukarı çıkıyor çünkü kendini öne doğru atar bir halde duruyor aşağı inerken o şekilde inse yüz üstü yere yapışırdı
Aşağı doğru iniyor gibi çünkü aşağısı karanlık gibi koşarak iniyor gibi çizgiler biri aşağı biri yukarı gibi. gibide gibi🤷kafam karıştı
Yukarı çıkıyor bence ayağının alti çok net görünüyor yani bilemedim
Nereye gidiyorsa güle güle gitsin. İkisi de olabilir
Yukarı çıkıyor gibi ama aşağı iniyor gibi de bilemedim ki. 😅
Yukarı, sol ayağı yukarı çıkar gibi duruyor.
Merdiven yüzeyindeki ışık yansıması yukarda olduğu için yukarı çıkıyor. Al sana mantık😄
Sanki ikisini de aynı anda yapıyormuş gibi:d
Bence şey gibi körebe oynuyor gibi yukarı çıkarken aşağı iniyor gibi
yukarı çıkıyor çünkü sol ayağının topuğu yukarda.
Fotoğrafın soluna bakınca yukarı fotoğrafın sağına bakınca aşağı
Sol ayağı çıkıyor gibi duruyor. O yüzden yukarı çıkıyor bence
Mario arada kalmış. 😄 Ben ikisini de görüyorum. 🙄
Yukarı iniyor :D Şaka bir yana sol ayağına bakarsak o şekilde iniş değil çıkış olur.
Gövde ileri verilerek aşağı inilmez, inilemez. Dolayısıyla yukarı çıkıyor.
Penceresine bakarak yukarı çıktığını anlayabiliriz
Oldugu yerde duruyor foto çektiriyor ahs
Yukariya dogru cikiyor
Ben niye ikisinide görüyorum 😅
İkiside mümkün
Her ikisinide yapıyor hem yukari hem aşaği
yukari cikiyor
Bence aşagıya iniyoor yaa 🤷♀️
Yukarı çıkıyor
Yukarı çıkıyor
Yukarı çıkıyor
Pencere sağda olduğuna göre yukari çıkıyor
Yukarı çıkıyor bence
Mario kaldırmış geliyor
Prensesi kurtarmak için yukarı çıkıyor
Aynı sorumu yine. Yukarı çıkıyor işte
Mario arafta kalmış😅
Pencere cevabını veriyor yukarı koştuğunun
Aşşaya iniyor ayaklarından belli oluyor
İkisi de değil. Bu nasıl iş
Merdiven yönüne bakılırsa aşağı iniyor sanki.
yukarı çıkıyor
Dün de vardı bu soru
Kesinlikle aşağı iniyor
Algı meselesi
Yukarı
Yukarı.
Yukari
Yukarı çıkıyor
Asagi iniyor
yukarı çıkıyo
Bariz aşağı iniyor
aşağı iniyor
Yukarı çıkıyor
Aşağı bence
Yukarı çıkıyor bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?