Sizce aşağı mı, yukarı mı koşuyor Mario.
Bence yukarı koşuyor. :D
Internet baffled by Super Mario illusion: Is he running up or down stairs? https://t.co/uYenkaD9Sr pic.twitter.com/n7g3EmrSMT
— New York Post (@nypost) July 19, 2022
Sizce aşağı mı, yukarı mı koşuyor Mario.
Bence yukarı koşuyor. :D
Internet baffled by Super Mario illusion: Is he running up or down stairs? https://t.co/uYenkaD9Sr pic.twitter.com/n7g3EmrSMT
— New York Post (@nypost) July 19, 2022
Sosyal medyanın en sevdiği konulardan biri. delinin biri kuyuya taş atmış bilmem kaç akıllı çıkaramamış 🙂
Merdiven çıtaları, el hareketi, sol ayağı ve duvardaki taşlara bakılırsa yukarı çıkıyor gibi duruyor.
Merdivenlerin yapısı duvara karşı bu şekilde olmamalı eğer aşağıya koşuyor olsaydı. Doğrusu ilk başta yukarı koşuyor olarak görmüşüm, üzerinde düşününce de bu kanıya vardım
Cevap
48Cevap
Aşşağı iniyor çünkü pencere solda olur her zaman. ayrıca fotoğraf yansıması ters
Dikkatli bakarsanız topuğun görünümünden çıkarırsınız.
Yukarı çıkıyor. Aşağı inen kişinin topuğu basamak sebebiyle görünmez.
Duvarın eğimi pencerenin konumu, sağ bacak hareketi.
Yukarı gittiğini anlamak zor değil.
sol ayağının duruş biçimine bakılınca yukarı çıkıyor (tabii ayağı takılıp merdivenlerden aşağı düşmüyorsa).
Marionun g. tüne odaklandığımızda ve birazda fizik bilgilerimizi tazelediğimizde marionun yukarı depar attığını farkediyoruz
Tabanının altı göründüğüne göre bence yukarı çıkıyor
Bu açı ile merdivenden aşağı iniyor olursa yüzüstü aşağı yuvarlanması lazım.
Merdiven basamaklarının gölgesine bakılırsa kesin yukarı çıkıyor
Bunu biri daha sormuştu bugün 😅
Duvarların eğiminden yukarı çıktığını anlaman lazımdı 😅😅
bunu göremicek bişi yok haberi okudum cevabı da gördüm şimdi o kadar da etkileyici bir şey yok.
Yukarıda çıkıyor olabilir aşağıda iniyor olabilir. Ama aşağı iniyor gibi görünüyor.
Ayaklarından her şey anlaşılıyor zaten öyle aşağı inme şekli yok
Aşağıya
Genelde merdivenler yukari çıkarken sağa, aşağı inerken sola doğru döner.
aşağıya
pencereden ve merdivenlerin kenarından belli oluyor
soru bildiğin insanımızın ne kadar boş olduğunun kanıtı niteliğinde
pencere inerken saginda çıkarken solunda kalır
Yukari cunku kollari yukarda yani kollariyla guc aliyor cikmak icin
Bence olduğu yerde kaliyor 😀 merdivenlerin şeklinden anlaşılıyor yukarı
aşağıya inerken merdivenin yan tarafına basmak mümkün olamaz, yani yukarı çıkıyor.
Pencere aşağıya eğik vaziyette duruyor yani yukarı çıkıyor 😂
Bence sabit duruyor fakat görsel algıdan kaynakli hareketliymis gibi geliyor
Evli ise aşağı kaçıyor, bekar ise yukarı çıkıyordur
Yine başladılar. Cidden buna kafa yoranlar neyin kafasını yaşıyor? Yoksa yaşayacak kafaları mı kalmadı
Aaa bura Galata nin. merdivenleri degil miii 😂😂😂🤭🤭
Oha evet. Subliminal mesaj var 😂😂😂
Yukarı tabiki aşağı böyle inmeye kalksa düşer. Merdiven konumuna bakın
Yukarı iniyor
Tebrikler dostum yaratıcı espiri 😀
Aşağı iniyor demeyen şerefsizdir
Aşağı çıkıyor 😂
Aşağı iniyor gibi.
Ha, şimdi fark ettim. Ayakkabıdan belli yukarı koştuğu 😅
Ayaklarına bakılırsa yukarı olması muhtemel 🧐
Görüyorum o geliyor songol
Mario yukarıya çıkıyorrr
O pencere neden yamuk lan
Yukarı
Gölgeler belli
Pencere söylüyor zaten cevabı
Aslında çok basit. Yukarı çıkıyor
bariz asagiya iniyor
Marionun prensesine atliyim size Bi şey olmasın.
İkisi de peşi sıra algılıyorum ilginç
Aşağı gidiyor bence
Yukarı işte, bariz belli :D
Yukarıya doğru gidiyor.
Yukarı çıkıyor, ben aşağıdan bakıyorum
Başka derdiniz mi yok aga yaa
Ben niye fotoğraf görmüyorum
Boş adam işi bir şey daha
Elinden anladığım kadarıyla aşağı🤣
Arkadaşlar kör müsünüz yukarı çıkıyor
sol ayağına bakarak aşağı diyıorum
Aşağı iniyor bence😄
Yukarı bence 🤪
Sağ dizini yukarı kaldırmış aşağıya inen yukarı kaldırmaz diye düşündüm
Çok kararsız kaldım
Aşağı
Aşağı
Yokarıya
yukari gidiyo
yukarı
ayağını merdevin basma şeklini düşünürsen. yukarı çıktığıni anlamak hiçte zor değil
Yukarı gittiği belli
Yukarı koşuyor
Yukarı çıkıyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?