Yanlışını gördüğünüz insanların yanlışını söyler misiniz? Yoksa hiç muhatap olmaz mısınız? Hangisine yapsaydım?

Spor salonundayim çocukluğunu biliyorum falan dedi. Öyle arada selamlasiyoruz. Arkadaşlarıma da ayni şeyi yapıyormuş meğer geldi yanima hızlı yap dedi. Dedim sınava 10 gün var kafam dağılsın diye yarım saat geliyorum zaten yapamam hızlı falan. Atan yanına gelirim dedi. Ne münasebetle Dedim. Nasıl yani dedi. Ben bekar bir insanım senin benim yanımda ne işin var dedim. Dışarıdan serseri gibi mi gözüküyorum dedi. Instagram hesabını acti. Kimleri takip ettiğini gösteriyor. Sende bunu herkese yapıyorsun galiba dedim. Yine şaşırdı. Ben duyuyorum konuşuluyor burada dedim. Qyrica benimde hoşuma gitmeyen şeylerin var dedim. Nasıl yani dedi. Yani konuşuyoruz gelmiş bana video izledim kadınlar erkeklerde ilk popoya bakıyormuş bilmem ne diyorsun tanımıyorsun sen beni hoş mu bu muhabbetler dedim. Tanışıyoruz buradan dedi. Yok nereden tanıyorsun sen beni tanımıyorsun burada 1dk merhaba demekle Nasıl tanıyorsun dedim. Gitti biraz ben seni önemsiyorum gibi hesap sorar gibi mi olmuş ya hiç birsey demeseydim

Yanlışını gördüğünüz insanların yanlışını söyler misiniz? Yoksa hiç muhatap olmaz mısınız? Hangisine yapsaydım?
Cevapla