Doğru düzgün arkadaşı olmayan sosyal medya kullanmayan kendi halinde takılan biri hakkında ne düşünürsünüz?

İnsanlarla çok muhatap olmayan, daha çok kendi halinde takılan birinden uzaklaşır mısınız?
( Erkek arkadaşımın uzaklaşma sebebini öğrenmeye çalışıyorum.)

Doğru düzgün arkadaşı olmayan sosyal medya kullanmayan kendi halinde takılan biri hakkında ne düşünürsünüz?
Cevapla