Var mi Bu acinin bir çaresi , Böyle bir kayıpla nasil yaşanır?

Dedem vefat etti.. Onla hiç vakit gecirememistim şimdi sonsuz uzaklarda.. Onu cok seviyordum ama artik o yok.. Tatli yumusak sesi hep kulaklarımda.. Dünyanın en iyi kalpli dedesiydi.. Kıymetini bilemedim.. Artık beni seven beni hep karşılıksız seven dedem yok.. Hayatımda ilk defa bu kadar üzgün bu kadar çaresiz hissediyorum. Bir sürü seye üzüldüm su hayyatta ama ilk defa icim yaniyor yüreğim kanıyor gibi hissediyorum.. O tatlı gözlerini pamuk ellerini ağzından hiç düşmeyen dualari... Ölene kadar Allah'in adini andi.. Benden 1 bardak su istemeye kiyamazdi.. Ahh dedecim seni nasıl bu kadar yapayalniz biraktim.. Nasil yasayacagim.. Dünyanin en merhametli en dogru sözlü ağzından peygamberin Allahin adını dusurmeyen biriydi.. Kanser oldu sayısız acılar içinde vefat etti.. Ölmeden önce son gün bana kizim yağmur yağıyor, pencereleri kapat.. Kokusu geldi dedi.. Oysaki değil yağmur Temmuz sıcağı havada rüzgar bile yoktu.. Ah dedecim ne olur duy beni seni çok çok seviyorum seni hiç unutmayacağım tontiş dedem.. Senle hakketigin gibi iyi ilgilenemedim.. Sen dunyanin en tatli en şeker en iyi kalpli insani... Üzüntüden oluyorum...

ELVEDA...

Var mi Bu acinin bir çaresi , Böyle bir kayıpla nasil yaşanır?
Cevapla