Kendinizi ne veya nasıl biri olarak tanımlıyorsunuz?

Siz mesleğiniz misiniz veya ırkınız mısınız.. kendinizi nerde ne olarak görmek istiyorsunuz... içeride kim var... kısaca siz kimsiniz.. Buraya yazmak veya bana söylemek zorunda değilsiniz.. ama isterseniz yazabilirsiniz tanımaktan mutluluk duyarım.. Her şeyden önemlisi siz kendinizi tanıyor musunuz... kendini tanıyamamış birinin yaşamının hiçbir anlamı yoktur kanımca...
Kendinizi ne veya nasıl biri olarak tanımlıyorsunuz?
Cevapla