Utangacım kimseyle göz teması kuramıyorum nasıl aşabilirim?

Özellikle kızlara göz teması kuramıyorum kızlar gözlerimin içine içine bakarken ben bakamıyorum çok utanıyorum "Cringe" gibi geliyor bana çok utangaç yapım var belki de özgüvensiz biriyim
Bu utangaçlığı yenip çapkın biri olmayı çok isterdim birden fazla kızla takılmayı
Utangacım kimseyle göz teması kuramıyorum nasıl aşabilirim?
Cevapla