Hiçbir şeye üzülmüyorum, üzüldüm desem de gram üzülmüyorum. Kendi kendime çok mutluyum. Bencil miyim?

Ya bişey dicem ben hiçbir şeyi kafama takmıyorum mesela birşeye 2 saatten fazla düşünmüyorum üzüldüm desemde gram üzülmüyorum gece kafamı yastığa koyduğum anda uyuyorum kendimi üzecek bir şey yapmıyorum olmuyorsa olmuyor diyip bırakıyorum kısacası hiçbişeye üzülmüyorum banane diyip geçiyorum kendi kendime çok mutluyum.

Hiçbir şeye üzülmüyorum, üzüldüm desem de gram üzülmüyorum. Kendi kendime çok mutluyum. Bencil miyim?
Cevapla