Hiç iyi değilim, dipteyim dibe vurdum. Moral 0, hayat belirtisi yok. Ne yapacağım?

0 eksiler eksi 2 deyim

Hiç iyi değilim, dipteyim dibe vurdum. Moral 0, hayat belirtisi yok. Ne yapacağım?
Cevapla