Seni sıkıntıya düşüreni uyarır mısın yoksa susup sabreder misin?

Sessiz kalmak bana göre değil.

Otobüs yolculuğu yapıyorum. Sıkıntı oldu otobüs değiştirmek zorunda kaldım. Arkamda oturan kişi, yanımdaki kızla koltuğumuzun arasına ayak koydu. Bir süre sabrettim... Olur mu böyle edepsizlik arkadaş? Hiç mi görmedin edep adap? En son dayanamadım çeker misin ayağını çok rahatsız oldum dedim çekti terbiyesiz...

Yanımdaki kız tam 4 saat telefonda konuştu. Ne buldu o kadar muhabbet edecek konu bilemiyorum. Yüksek sesle konuşmadı neyse ki... Bıdı bıdı...

Başka bir adamın 20-25 dakika alarmı çaldı. Hiç umuru değil fosur fosur uyuyor... Yanındakiler de uyandırmadı. Dedim bi arıza benim galiba. Benim yanımda otursa ben dürterim.

Seni sıkıntıya düşüreni uyarır mısın yoksa susup sabreder misin?
Cevapla