Sessiz kalmak bana göre değil.
Otobüs yolculuğu yapıyorum. Sıkıntı oldu otobüs değiştirmek zorunda kaldım. Arkamda oturan kişi, yanımdaki kızla koltuğumuzun arasına ayak koydu. Bir süre sabrettim... Olur mu böyle edepsizlik arkadaş? Hiç mi görmedin edep adap? En son dayanamadım çeker misin ayağını çok rahatsız oldum dedim çekti terbiyesiz...
Yanımdaki kız tam 4 saat telefonda konuştu. Ne buldu o kadar muhabbet edecek konu bilemiyorum. Yüksek sesle konuşmadı neyse ki... Bıdı bıdı...
Başka bir adamın 20-25 dakika alarmı çaldı. Hiç umuru değil fosur fosur uyuyor... Yanındakiler de uyandırmadı. Dedim bi arıza benim galiba. Benim yanımda otursa ben dürterim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer