Her güzel şeyin bir sonu vardır derler. Bu son herkeste farklı bir tesir bırakır. Kimi çabucak hayata döner kimi ise günlerce yataklara düşer. Peki sende durum nedir?

Her güzel şeyin bir sonu vardır derler. Bu son herkeste farklı bir tesir bırakır. Kimi çabucak hayata döner kimi ise günlerce yataklara düşer. Peki sende durum nedir?

Selamlar,
Ayrılığın kim tarafından geldiğine göre değişiyor durum bende biraz. Eğer gerçek anlamda sevdiğim ve yüreğime işleyen birisi varsa tabi ki dağılmam kolay, toparlanmam ise zor olur. Kişinin bende önemi çok fazla değilse. Bunu ışık hızı ile halledebilirim. Çok fazla umurumda bile olmaz.
Unutmaya çalışırım ama herzaman aklıma gelir, sonra başka şeylerle kafamı dağıtmaya çalışırım , değerse unutamam , değmez biri ise boşverip unuturdum
Cevap
3Cevap
Hızlı toparlanırım
Normal insanlara duyarsızım ama birini sevdim derbeder oldum ağağa
Ayrılık sonrası pek yatağa düşmedim. Genelde hızlı toparlanan olabilirim:-)
ayrılmazdım :D
Sindire sindire geçiriyorum.. ))
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar