Benim aşırı derecede atma huyum vardır. Onu da atayım bunu da atayım derken bomboş kalırdı.😄
Siz zihninizden neleri temizlemek isterdiniz?

#Cassie
Benim aşırı derecede atma huyum vardır. Onu da atayım bunu da atayım derken bomboş kalırdı.😄
Siz zihninizden neleri temizlemek isterdiniz?

#Cassie
Ben çabuk soğumayı temizlemek isterdim
Belki yanlış ama insanların kötü huylarını
İfşalarını görünce duyunca hemen
soğuyorum Ve iletişim kesiliyor
Birde karakteri zayıf insanlar onlardan da hemen soğuyorum atamam heralde 😅
Soğumak iyi be onu atma 😄
Haklısın canım 😅🤣
Teşekkür ederim 🌹
Rica ederim 🎈
Var bir iki şey atmak istediğim onları kesin atardım...
Atalım güzelleşelim beybi
Benim bildiğim güzelleşme içince oluyodu.😄
Hep içeriz hem atarız kız 😄
İçince güzel olur atması.😄
Evett😄
Teşekkür ederim. 😌🌺😘
Rica ederim 😘🎈
Cevap
21Cevap
Son bir kaç haftayı, silmek isterdim
Tüm çocukluk anılarımı komple temizlerdim
Bir şey temizlemezdim. hayat değişmedikçe hepsi aynı
İyi geliyor mu
Geliyor tabiki gelmez mi
Abla kendi zihnimde geziyorum şu an. Geriye dönük tarama yaptım çok şey var. Anahtar yetmez 😄
Aslında unutulan anıları da arada gidip göz atmak için iyimiş anahtar 😄
Neler neler 😄. Hızlı dönemlerim aklıma geldide haha
Onlar unutmak istediklerin mi istemediklerin mi 😄
Unutayım artık büyüdük 😄
E unut artık yenilerine yer aç 😄
Güzel anılar ama 26 dan beri normal bir yaşam sürüyorum 😄
Geçmişe dair her şeyi sanırım hepsi çöplük olmuş kaldırmıyor artık. Yeni düşüncelere yer açılması için silmek şart
Kesinlikle
Çöp bilgi var bir sürü onları atardım.
Ne kokar ne bulaşır iyi gün dostu 1. derece akraba, eş ve dostları
Hiç sevilmez
Evet benden uzak allaha yakın olsunlar, gözden uzak gönülden ırak olsunlar
Ama olmuyorlar istenmeyen tüy gibi burnumun dibinde bitiyorlar
zihnime girebiliyorum ama bir şeyi temizlemiyorum bu şekilde karmaşık kalması iyi beni diri tutuyor
Her şeyi atıp sadece Ayça’nın kalmasını isterdim 😌
Msn Ayça mı
Ayçayı severim
Ölüm ☠️ saplantısı daha gencim dur bir yaşayım diyorum ama bak öleceksin diyor.
Aa daha ne bu kaldır at tabii
Hey maşallah😂 ne güzel bir huymuş o öyle aklıma birsey gelmedi benim😂😂
En sevdiğim huyumdur 😄 fazla eşya biriktirmem
Temizlemek isteyeceğim pek bir şey yok aslında zamanla görerek içim soğudu, arındırdım kendimi üzüp yıpratacak hislerden.
Dizi nasıl, güzel mi? Zihnim tam bir çöplük. Girersem çıkamam.
Güzel evet ilginç
Valla şu an gayet iyiyim. Temizliğe gerek yok. :D
Aptal düştüğüm durumları silebilsem efsane olurdu.
Off keske atabilsem ya kısmi hafiza kaybi yasamak isterim
fazla umursar olmamı direkt nakavt ederdim zihnimden
Beni çok etkileyen ve hâlâ aklımdan çıkmayan bazı okuduğum haberleri aklımdan silerdim.
Bana ağırlık yapan tüm düşünceleri atardım..
Utanç verici bütün anıları. Bi gece rahat uyutmadılar be
okb mi ve okb min konularıyla alakalı her şeyi
Zihnim temiz
Keske hic yasanmamis olsaydı hersey
Bilinç altımdan çıkmayan 7 yıl önceki durumu.
bu çok süper soru hiç düşünmemiştim
Geçmişteki bazı şeyleri.
Hiç bir şeyi
Kucuklukte kalmış tranva
Geçmişteki kötü anıları
İlk 16 yılımı
Kaç kaldı ya
16 yaşıma kadar olan zamanımı silmek isterdim 🥲
Evliliğimi
Bilmiyorum...🖤
Onunla tanışmayı
2021'in yaz ayları.
Onuuu
Böyle iyi
Geçmişimi.
Tüm geçmişimi
Eski sevgililerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar