Normal bi insan olmak normal bi hayat yaşamak benim için neden bu kadar zor?

Özgüven eksikliğinden öleceğim. Kendime acıma duygum o kadar kalmadıki. Sen bunu yapamazsınlar sen bunu başaramazsınlar bu kız sana bakmazlar sürekli bi lan sen kimsinki demeler. Bu durumun içinden kendimi çıkaramıyorum. Küçük bi ilçede yaşıyorum burdaki psikiyatri doktorlarıylada görüştüm her biri anlamadan dinlemeden 30 saniye seni dinledikten sonra yapabildikleri tek sey ilaç yazmak antidepresan bağımlısı bi insan olmak istemiyorum hiç biseye enerjim yok ne yapacağımı şaşırdım

Normal bi insan olmak normal bi hayat yaşamak benim için neden bu kadar zor?
Cevapla