Selamlar 🥳
Eleştirdiğiniz şeyleri yapmayın, yaptığınız şeyleri eleştirmeyin.

𝓢 𝓸 𝓼 𝔂 𝓮 𝓽 𝓲 𝓬 ️
Selamlar 🥳
Eleştirdiğiniz şeyleri yapmayın, yaptığınız şeyleri eleştirmeyin.

𝓢 𝓸 𝓼 𝔂 𝓮 𝓽 𝓲 𝓬 ️
Zaten eleştirdiğimiz bir çok şeyin bir parçasıyız ya da parçası olmuşuzdur. Kalabalık bir yerde 'bu ne kalabalık' diyerek oradaki insanların orada bulunmasını eleştirip orada bulunmak gibi. (sitede ne çok boş ilişki yaşıyorlar yaa mesela) ldkdk
Laf sokmaca :D
İşim olmaz laf sokmayla 🙄
tamam inandık :D
Buyuk konustugun zaman basina gelir. Kinadigini yasamadan ölmezsin. Tum mesele bu aslinda. Kinamayacaksin. Ay aman o da sunu yapti bu da bunu yapti, ayyy nasil oyle yapabilir. Insan degil bu. falan gibi buyuk buyuk konustugun zaman ayni hataya dusersin. Iki kere iki dort. Degismez kural bu. burada da var oyle tipler. Insanlar flort doneminde iki kisiylede uc kisiylede konusabilir sonucta sevgili degil tanisma donemi dedigimiz zmn. Namuslu pozlari kesenler ayni anda 3 ten fazla kisiyi idare ediyor bide sadece flortlede kalmiyorlar.
Ayneeeeb görüşü alnından öperim 👌
İkiyüzlü menfaatçi ve uzanamadığı ciğere mundar diyenler bunlar. Aslında kendileri yapmak istedikleri ama yapamadıkları için eleştiriyorlar. Yapabilecek konuma geldikleri anda o yaptıkları eleştirileri hatırlamıyor hafıza kaybına uğruyorlar ucuz insanlar bunlar.
İşte bu be “Aslında kendileri yapmak istedikleri ama yapamadıkları için eleştiriyorlar.” 👏
Aynen öyle 😏🤣
Eleştirdikleri şeyleri kendilerine olağan görüp, başkalarına olağan görmüyorlar. Buradaki mantığı ben de çözebilmiş değilim.
Daha dün eleştirmiş, bugün kendisi yapıyor? Sonra söylediklerini ve yaptıklarını yüzüne vuruyorsun. Hiç oralı bile olmuyor.
En iyisi mi, dil dökmeye bile değmez. Ne halleri varsa görsünler. 🙄
👌😌 perfect
Cevap
35Cevap
Öz güvenleri düşük ve muhtemelen eleştirmek için değil havalı görünmek için eleştiriyorlar
Ben analiz ettim kendımın yapmadıgı davranmadıgı dusunce fıkır hareket vs yapanlar geneli akepeli çıktı.
irtibat kesıyor ve mahalle bakkalı aynı olsada bir alt sokaga gider baskasından alırım
hayatınıza sokmayın , gerekırse imkan mevcutsa hayatlarına sokun
Bilinçli olmaması, bir insan birseyi elestiriyorsa onu yapmaması gerekir.. ya da yapıyorsa eleştirmeyecek.
Kendine yapılmasını istemediğin şeyi sen başkasına yapmamalısın.. Insanlar maalesef herkese eleştiri yapıyor; ama önemli olan ÖZeleştiriyi göz ardı ediyor.. Halbu ki insan ilk önce kendini eleştirse, mükemmel olmasa da o yolda ilerleyeceğini bilmiyor 🤷♀️
Tam olarak kınadığı şeyin başa gelme durumu. Heleki. çocuk ve torun sahibi insanlar çok cesur bu noktada. Ben kızım var korkuyorum şahsen aynı şeyle sınanırım diye..
Allah bağışlasın
dönüp kendine bakacaklar arkadaş..
eleştiriyormuş yerim ben onları..
Sanırım kendilerini ayrılacaklıklı gördükleri değişik bir egoları var , pardon cınım sen bunu yapma ama ben kendimi tenzih ediyorum 😂😂😂😂😂
shsjshj topunun köküne kibrit suyu
Ahahah al bende de alev alsınlar😂🙈
Alsınlar 🔥😃
👍🏻😉
Öyle insanlara takılmam ya bir insana bakarım eleştirecek potansiyel var mı diye bir de eleştiriye bakarım hani acaba bu bir eleştiri mi diye djdjjdjd
Aferin sana bebeeek
“Kınadığını yaşamadan ölmez insanoğlu “
Kıskançlık bunun tam olarak adı!
Yapmasakta yaptı diyecekler, o zaman yapıyoruzzzzz 🥳🥳
Yapıyoruz tabii ki 🥳♥️
Herkes kendi işine baksa, ne kadar güzel olurdu 🤦♀️
Büyük konuşup, sonra hayatın sillesiyle karşılaşıyorlar😃
Ne güzel bir andır o :D
Kesinlikle izlemesi keyifli😂
Kendi açtıkları b*k çukurunda debelenmeleri, müüüq
Aynen valla kim kötü olarak ne yaparsa, bilip bilmeden kınarsa başına beteri gelsin.
On mislini dilerim onlara 😅
Aminnnnnnnnnn
Bunu şimdi yadırgıyoruz ve aynısını bizde yapacağız. Çünkü insan kınadığı her şeyi yapmakla meşhurdur ki böyle bir ayet var: "Kınamayınız, kınadığınız şey başınıza gelmedikçe ölmezsiniz." ☯
İşin sonu geliyor cahillikte bitiyor! İster bencillik, ister ego,... vs ama hepsinin toplayıp elde ettiğimiz sonuç cahillik... akıllı insanlar bunu yapmaz...
"Eleştiri" kelimesi çok tehlikeli. Sorunlu insanlar hep burdan anlaşılıyor. Herkesi eleştiren kendi eleştirilince tazmanya canavarına donen insan, eleştirdiği şeyi kendi yapan insan. Narcistic..😣😣
Hüküm meselesi galiba.. ben yaparım, ben haklıyım ama size de hükmederim, sizi de kınarım, kafalar pırıl pırıl :D
Pırıl pırıl kafalarına tüküreeem
Vallaha öyle.. insanlar garip, değişik hangi noktadalar, hangi ucu tutmaya çalışıyorlar kendileride bilmiyorlar.
kemikli ol derler ya tamda onun zıttı kemiksiz omurgasız kişilği tam oturmamış kişi. ya göründüğün gibi ol ya olduğun gibi görün
Şey olabilir, kendileri yapıyor ama yapmaktan alıkoyamıyorlar kendilerini doğru bulmasalar bile.
Yanlış olduğunu biliyordur, yanlış olduğunu bildiği halde saçma sapan bir şekilde savunmaktan daha iyi
Atalarımız, hiç boş konuşur mu? Boşuna dememişler "Büyük lokma ye, büyük laf konuşma." derken.
Olumsuz eleştiriyorsam üstüne bir de kahkaha atıyorsam yapmam zaten.
Yaparsam kaldırım taşıyla kafamı ezsinler
Hiçbir söylediklerini dikkate almıyorum gülüp geçiyorum sende öyle yap boş ver güzelim kızsın küfür yakışmıyor sana
Enteresan insanlar. Çiğnemeden yemek ve çıkarmamak lazım. 😏
Gülben ergen kibri var onlarda.
"Bilirsiniz ki bana hiç bir şey olmaz!" kafası
Kınadığım ne varsa yaptım artık ne kınıyorum ne eleştiriyorum insanları.
Bende elestirdigim bazı seyleri yapabiliyorum.
Bunun adı gaflete düsmektir.
Aklına ne kadar kötü şeyler geliyorsa olayları tam olarak o
En önemli şey tutarlı olmak. Tutarsız insanlar kalp ve beyin yorgunluğudur. Ya hep, ya hiç olmalı.
Ben boylelerine iki yüzlü basiretsiz insanlar diyorum yanar döner oluyorlar bu tip insanlar genelde
Eleştirdiği şeyi yapıyorsa severek yapmiyordur.
Yani elestirdigi şeyi yapıyor ama eleştirdiği seyi normallestirmiyor.
Kimseyi kınama, kınadığını yaşamadan ölmezin diye boşuna dememişler
Karakterini farklı gösterip kendini iyi göstermeye çalışıyorlar
Eleştirdiği şeyleri yapan insanların olayını çözersen bana da haber ver😄 çok merak ediyorum
Dediklerimi yap, yaptıklarımı yapma mantığı olabilir
Kimse kendini görmüyor ki. Hep başkalarını görüyorlar.
Kendi yapamadıkları için başkalarını kıskanma durumu.
kul kınadığını yaşamadan ölmezmiş lafının şekli işte
İnsan eleştirdiğini ayıpladığını ve büyük konuştuklarını yapmadan ölmezmiş
Karakter. Dışarıdan at tut sonra onu git yap. Bu kişinin karakterine dair baya fikir veriyor.
insanlar hatalarıyla yüzleşemiyince başkasının yapmasını istemez
Ben onlara zayıf karakterli insanlar diyorum. Biraz daha ileri boyutluları var onlarda kardeşim
Olay şu neyi eleştirir ve hakir görürsen aynısını yaşarsın
Doğru söylüyosun ama her yaşanılan şey insanları olgunlaştırıp büyütür atıyorum 2-3 sene önce eleştirip ona yanlış gelen bişey Şu an dogru gelebilir
Açık kapatmak.
Fikri başka, zikri başka..
Tam adı iki yüzlülük oluyor bınun 😃
kötü olacak hiç birseyı yapmam kimseyide kınamam
Güzel soru :)) dağnayınca genelde beteri olur
Olsun zaten
Normal bir durumdur insanların fikirleri değişir veya eleştirmene rağmen hala yapmaya devam edebilirsin
Elleştirdiğim şeyi yapmıyorum çok şükür 😃
Elllleştirmede madem
Sigara içiyorsun misal ama zararlı olduğunu biliyorsun başkasına içme şu zıkkımı diyorsun ama kendin içiyorsun😂
Tutarlılık büyük bir erdemdir nadir bulunur büyük konuşmaktan çekinme nedeni m budur
İnan hiç bilmiyorum ama aşırı sinir olduğum tiplerdir
Demesi kolayda yaşlandık anne babalarımızda eleştirdiğimiz huylar gelişiyor bizde de
Turkurugunu yalamak gibi bir şey
Döneklik diyelim mi 🤣 ya da riyakar
Ergendir diyorum.
İki yüzlü kıskanç
Aynaya bakmalı
bastırılmış duygular..
Kendilerine hüküm geciremiorlar demekki
Cekememezlik içten içe kıskançlık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?