İki ablam tarafından şiddet gördüm, polislere “ya o benim kardeşim” dedi. Sizce de çok acınası değil mi?

İki ablam tarafından üniversite eğitimimi tamamlandıktan sonra İstanbul’a döndükten sonra, anneme ulaşamadığım için, diğer ikisi de senelerdir bir öyle bir böyle olup en sonunda beni engellemişler, annemin onlarda olduğunu biliyordum gittim. Anne aşağı in seni bekliyorum dedim bi de indikten sonda onlarla konuşayım neden engellemişler dedim kapıyı çaldım annem tamam git dedi, gittim sen annemin parasını yiyorsun senin annen mi bize de gelebilir diye zaten şehir dışında olan ve annesini yıllarca zar zor görmüş kız kardeşlerine fiziksel olarak saldırdılar. Şöyle söyleyim beni baya dövdüler kollarım her iki kolum tırnak izi boşluğuma kocaman kadınlar tekmeler attılar, boğazımı sıktılar cinsel bölgelerime vurdular. Sonra kapının önüne attılar polisi aradım polisler geldiğinde ben ağlarken bakıp gülüyordu o izbadut gibi olan kadın, ya o benim kardeşim dedi polis sen geç şöyle dedi ve Allah razı olsun yanımdan ayrılmadılar darp raporu alırken de. Çok güvende hissettim. Her gelene kendi yapmış o benim kardeşim biraz rahatsız diyormuş bi de… Sizce bi insan ne kadar pislik olabilir?

İki ablam tarafından şiddet gördüm, polislere “ya o benim kardeşim” dedi. Sizce de çok acınası değil mi?
Cevapla