10 yaşındaki erkek kardeşini döven zalim abla hakkında ne düşünüyorsunuz?
sebep: komşu kızının gözünü morartmak
sebep: komşu kızının gözünü morartmak
Dövmeden kastın ne bir tokat falan bnde arada sırada kardeşime atarım ama abartmaya luzüm yok
2 tokat ama sert
Bu fazla büyütülecek birşey değil arada bir dövceksinki sendn korkcak ve terbiye alcak yoksa ilerki yaşlarda onu hiç zaptedemezsin
her zaman yaramaz çocukları severim
:))
ulan o da dayakmı be benim peder beni sigara içiyom diye yoğurmuştu tepeme çıkıp tepinmişti
haklıymış benim çocuğum olsa sigara bende sağlam bir döverim en son çare olarak tabi
Erkek kardeş:Adam gibi adam Abla :Kadın gibi kadın ikisine de helal olsun :D
SASAsAASDDSFSDFçSDF
Cevap
2Cevap
Erkeklerin dediği gibi buyumuyo malesf çocuk arada vurcan tabi dovmucende
komşu kızının gözünü morartırsa bende döverim
ciddi ciddi mi döversin 1-2 tokat mı atarsın sonra gönlünü nasıl alırsın.
yok ciddi ciddi dövmem kızarım baya işte
Bunlarda hiç utanma yok diyorum.
biz ne dayaklar yedik peh.
cok dövmüsse olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar