Fakir olmak çok kötü nasıl Allah'ı taniyabilirim ki?

Calisma saatleri belli böyleyken zaman kalmiyo olmaz. Ben zengin olmalıyım böylelikle Salih olur zekatimi veririm. Ama aksi halde isyana dusebilirim fakirlik çok kötü bir şey bundan nasıl kurtulabilirim? Ben Allah'ı tanımak öğrenmek istiyorum ama çalışma saatleri belli ! Görünüyor ne olduğu bu şeyden kurtulmak için zengin olmaliyim ne yapabilirim?
Fakir olmak çok kötü nasıl Allah'ı taniyabilirim ki?
Cevapla