İki şey hayatta önemli olan her şey içindir.
Nefes alabilmek
Nefes verebilmek.
Hayatınızı iki şeyle ozetleseniz en çok ne uygun olurdu?
Nefes alabilmek
Nefes verebilmek.
Hayatınızı iki şeyle ozetleseniz en çok ne uygun olurdu?


Sabahtan beri üç kuruş için çalışıyorum ciddi manada ve 4000 bin liradan kömür aldım bu iki şey yaşama olumlu bakmamin önünde ciddi bir engel...
hayatan şikayet etmek ama hayal kurmaktan vazgeçmemek..
Teşekkürler Eig için 🙏😊
Cevap
13Cevap
Yalnızlık ve anlamsızlık
Ben sana iki şey ile özetliyeyim
1. S*ktir et
2. Sabret
Güzel 👍🤣
Aşk ve gurur. Her nefes alip veren yasamiyor cunku cok iyi biliyorum
Sabah erken uyanmak
Gece geç uyumak
Teşekkür ederim yazı için
Abla sen niye bu kadar güzelsin
teşekkürler😅
Ricalar :)
Para sağlık
Zaman ve özgürlük ✌
Olmak ya da Olmamak
Biri sen biri ise senin aşık olduöum o gün😻😀
Bir de ne dediğini anlayabilsem :)
Anlamadın mı gerçekden aşık oldum
Para huzur
Yemek, sıçmak
Doğru söylemişsin gizlemeye gerek yoktu🤣
Hayatın gerçeği bu
Birini yapamadın mi elveda deriz sana haklısın.
Senin ne olurdu?
Sevgi ve hüzün. Senin?
Evet.👍
Teşekkürler 😊
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar