
Oldum olası paranormal olaylar beni korkutmuyor. Şahsen bir deneyimlemek isterdim.

Oldum olası paranormal olaylar beni korkutmuyor. Şahsen bir deneyimlemek isterdim.
Bi ara cidden istiyordum çünkü paranormal hikayeler dinlemeye bayılırım. Sürekli de okurum. Beni inanılmaz heyecanlandırıyor böyle şeyler. Ama açıkçası şu an olsa istemem çünkü benim yaşamayı istediğim şey biraz daha ilginç ve bilimle açıklanamayan ufak bir olaydı. Şimdi istiyorum falan deyip de başıma çok korkunç bir şey gelsin istemem😅
Erkan Gunn ve Prestij tv iyi anlatıyor
Hayır yaşamak istemem korkarım.
Rüyalarımı ertesi günü yaşamak bile benim için paranormal bir olay. Bu bile noluyoruz lan moduna getiriyor beni. Aslını yaşamak kalp krizi sebebim olur.
Teşekkürler beyfendi
Evet mesela tam da şuanda senin arkanda olup böö demeyi👻😄
Ya benim bi boşlukta olduğum an vardı, arkadaşlar bıçağı bana saplıyor gibi yaparlardı kılımı kıpırdatmazdım. d o zamanda olsa idi isterdim de şu an hayatım yeni yeni rayına oturuyor ekstra bir şeye ihtiyaç yok asjdksajdsa
Cevap
24Cevap
Hayır niye yaşayalım, heyecanı başka şeylerde ararım 💁♀️
Herkes arasın, sen arama 😅
Tekirdağ’da meşhur diyorlar 😌 teşekkürler
Köyde dere var. Çocukken çok iyi hatırlıyorum bebek ağlama sesleri gelirdi dereden. Ecünlüler uykuda
Evet isterdim şahsen ruh çağırma vs😂
İsterdim heyecanlı olurdu
İsterdim, sanırım bu paranormal sevdam yüzünden şu an paranormal oyunlara sardım. Gerçek hayatta da yaşasam ne güzel olur. 🤌
Kayda değer oyun sayısı bir elin parmağını geçmiyor şu an elimizdekilerle idare ediyoruz 🤷🏻♀️
Asla istemem. Zaten gece pencereyi açık unutmuşum perde bir havalandı korkudan ölüyordum😅 bu deneyim bana bir ömür yeter.
Evet kesinlikle ahhahah
Bazen diyorum komaya gireyim günlerce cikmayayim falan 😂😂merakından olsunler😂
Bu hafta içinde ayarlayıp korku evine gidebilirizz😃😂
Gidelim ajajakakak
Ciddiyim😂
😂alasıni yaşadim ama sonunda çok iyi biseye vesile oldu
Biliyorum biliyorum :D
Isterdim. Cok korkarim kesin ama merak ediyorum boyle seyleri. Ruh cagirma olayini mesela 😁
Aynenn bagirmaktan sesim giderdi ama eglenceli olurdu 😅
Evet, bu yüzden korku evine gidicem yakın zamanda. Hatta yarın mı gitsem ne xklsnxkss
Amin😂
Yaşamak isterdim, çünkü ben de paranormal olaylardan fazla etkilenmeyen biriyim.
Bunu bizzat deneyimlemek heyecan verici olurdu diye düşünüyorum.
Heyecan yaşayacak daha güzel şeyler var
Var var merak etme 😄
İsterim djgnvg. Zataen hayatım paranormal fkgmh
İsterim tabi korkudan çığlık atan bir kızda olsa baya bir eğlenirim 🤣
İstemezdim korkarım zaten. gecenin 3ünde şu görsel bilekorkuttu
Hayır istemezdim en ufak bir gerilimden bile korkan biriyim çünkü.
evet isterdim ama bazen korkarım da araftayım baya ben ldfkmgd :D
Evet isterdim gecenin bu vakti biraz heyecan olurdu.
Açıkçası istemem mutlu mesut bir hayatım varken ne diye karmanç orman olsun
ne orman 🤣
Yok be gerek yok 😃 psikolojimiz zaten normal değil ehehe
İsterdim. Maksat adrenalin olsun ama bunun içim sanırım kafayı yemiş olmak gerekiyor
Yaşadım ama hiç heyecanlı değildi dışardan göründüğü gibi olmuyor
Ben en çok bu beyaz şeyden ve bunun siyahindan giyip kuzenlerimi köyde korkutuyorum zaten boyumda uzun bunları giyince ajsjsjsj
Hayır yaşamak istemem
deneyimlemedigin icin korkutmuyor yasaydin korku ne demekmis iliklerine kadar hissederdin
ya da soyle soyliyeyim istersen
korkan var mi abi ya gercekten bence eglenceli olurdu
Aklını alırlar öyle söyleyim. Filmlerdeki gibi değil ne yazık ki. Yaşayınca şiddetli korku ile kalmıyor. Zorlayıcı etkileri var.
@TuğçeSuga Tehlikeli olaylar. Rüyalarda karandan dedikleri olay fino köpeği gibi kalır. Diğerlerini düşün. Korkarım bende.
@TuğçeSuga Olumlu şeyler düşün, bu tür şeylerden uzak dur. Yine de bilmek iyidir tabi. Deneyim sahibi olursun.
@TuğçeSuga Böyle anlar daha da ürkütücü olur. Aç komedi filmi izle 😁
@TuğçeSuga ne gibi?
@TuğçeSuga Yok normalde korkmam. Yeteri kadar alıştım. Ama bazı anlarda psikolojik mi, büyü mü bilemiyorum zorlayıcı etkiler oluyor. Çok zor süreç. Karanlıktan, yalnız kalmaktan korkmaya benzemeyecek bir korku.
@TuğçeSuga Amin tüm iyi insanları inşallah 🙏
Yaratılış kanunu gibi bir durum. Derin konu. İnanç varsa korkulacak bir şey yok ama zor süreç.
@TuğçeSuga Müzik dinle, video izle, tanıdık, akraban varsa yakında oraya git ya da bir arkadaş çağır. Balkona çık. Hava al. Geçer. Ya da gir nevresimin altına yat uyu 😁
@TuğçeSuga aklımda olsun 😁😁
@TuğçeSuga Ben ufak tefek korku olaylarını aştım da bazı haller zorluyor. Bunun çaresi de pek yok gibi. Anlatmayım korkutucu süreç.😊
@TuğçeSuga Belki bir gün. Uzun konu zaten 😊
@TuğçeSuga Sen bu konulardan uzak dur bence. Rahatsız ediyor zaten seni.
@TuğçeSuga Bunlarında etkisi olabilir psikolojik olarak bilemiyorum..😇
@TuğçeSuga Uzman doktora görün eğer hayatını olumsuz etkiliyorsa.
@TuğçeSuga Bende de vardı sorunla uzunca zamandır ilaç kullandım okb yani takıntı ile ilgili. Şimdi panik atak var ama çok tetiklemiyor. Arada bir nadiren oluyor.
Zorlanıyorsan uzman doktora görün derim.
@TuğçeSuga zor aynen. Tedavisi de zor.
@TuğçeSuga Sorma ilaçlar ile de zor oluyor. Uyku yapıyır, kafan güzelmiş gibi geçiyor. İlaçsız da olmuyor. Zor yani.
Çok uzun süre ilaç kullandım da artık hafta da 2-3 defa kullanıyorum. Önceden her gün içiyordum. İlaçsız da olmuyordu. Aştım gibi bu sorunu inşallah.
@TuğçeSuga Amin İnşallah 🙏
@TuğçeSuga Ahir zamandayız ondan 😊
@TuğçeSuga Belki bir gün. 😊
@TuğçeSuga 🍀🤝😇
@TuğçeSuga Sağol kardeşim sana da 🍀🖐
Aman kalsın istemem öyle heyecan falan 😄
İstemem yaa töbe est.
Evet isterdim.
Hayır istemezdim, kalpten gitmeye niyetim yok 😅
İstemem ama yaşadım.
aa 🙄
Off sen nediyo yaa yaşadım bile hemde kaç defa neyse asıl konuya geçelim evet sırf can sıkıntısına macera olsun diye yaşamak isterdim
Para mı normal 😂 para normal mi neden biz göremiyoruz 🙂 şaka bir yana istemem.
Aman aman aman tu tu asla asla tövbe yaşamak istemem kfkdmdms
Yani diyorsun ki hiç Allah'tan belanı istedin mi? Çok şükür o kadar delirmedim
Hayır istemem. Korktuğum ve uzak durdugum hatta filmlerini bile izlemedigim bir konudur.
Oldukça korkak birisiyim kafayı yerim öyle olursa 😥
Hayaletli bi yerde dolaşmak keşfetmek isterdim
İstemezdim heyecana gerek yok. 😄
arada aklıma esmiyor değil
istiyorum, ama korkuyorum 😃😃
Hayat zaten heyecen verici. Gerek yok
Yaşamak istemezsiniz hiçbiriniz
İstemem böyle heyecan olmasın 😀
Hayir hiç gerek yok 😄
Hayır böyle boş boş işlerle işim olmaz
Yok benim kalbim dayanmaz😄
istemem korkarım.
Ben de isterdim korkmayı seviyorum
hayır yaşamak istemezdım hiç gerek yok
İstemezdim ama yaşadım.
Asla 🙅🏻♀️ 🚫 ❌
Hayır istemem lazım değil
İstemem tabiki :D
Hayir psikolojim bozulurdu🤦♀️
Hiç bişey yaşamadığım halde korkuyorum
Evett
Severim bu tarz durumları
Heyecan olabilecek çok daha makul şeyler de var
Olabilir tabi, dualarımızı okur yaşarız😃
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?