Bir kiz kankam var genelde benimle kavga etmiyor hiç mesela bana falan kırıldığı zaman konuşmuyor sadece sonra konuşalım diyor?

Niye böyle yapiyor bilmiyom kızmıyor hakaretler etmiyor sadece konusmuyor bende yapma knk etme knk derken yaziyom engelliyor açıyor sonra ya da görüldü atiyor eskisi gibi devam ediyor arkadaşlığımız bu neden oluyor bir fikir belirtir misiniz

Bir kiz kankam var genelde benimle kavga etmiyor hiç mesela bana falan kırıldığı zaman konuşmuyor sadece sonra konuşalım diyor?
Cevapla