Başkaların istediği gibi yaşarsak davranışlarımızı da ona göre değiştirirsek o hayat bize ait olur mu hiç, her ne olursa olsun bizi biz yapan karakterimizden ödün vermeden yaşamalıyız.. Doğallık dediğimiz şeyi neden seviyoruz bu yüzden, çünkü o zaman daha anlaşılır oluyorlar, hiç birimiz mükemmel değiliz tabi ki kusurlarımız olabilir ama nasıl tanıdıysan öyle seversin, kabul görmek adına vazgeçtiğin değerler her zaman seni sen yapan şeyler bunun kaybolmasını istemem asla
kesinlikle 😊 çünkü hayatta her zaman pozitif bakabilen kendiyle barışık olan insanlar mutludur.. başkalarının onayına ya da kendi benliğinden bir şeylerden vazgeçerek ne kadarını başarabilirsin ki hayatta..
Dini konularda ve genel etik konularda bu şekilde olumlu eleştiriler yönlendirmeleri severim ama farklı bir konuda önerisini sunduktan sonra kararı benim insiyatifime bırakmasını isterim karşı tarafın. Eğer mantigima yatıyorsa ben kendime çeki düzen veririm zaten
En İyi Cevaplar