Ben yalnızlığı seven birisiyim ama insanlar beni asla rahat bırakmıyor, nasıl davranmalıyım?

İnsanlar hep benimle bir şey yapmak istiyor ya da konuşmak işte her hangi bir şey ama ben bundan çocukluğumdan beri nefret ederim

Hep maske takıp insanlara ayak uydurmak zorundayım bu yüzden kendimi köşeye sıkıştırılmış hissediyorum hep

Ve fazla dolduğumda kötü öfke patlamaları yaşıyorum

İnsanlarla kötü anlaşmıyorum hayır bazen iyi zaman geçirdiğimde oluyor ama mesela yok ben Şunu sevmem diyemem hep baskı altında hissediyorum

Bıktım bu durumdan
Güncellemeler
+1 yıl
Haftaya akraba ziyaretine gideceğiz orada bir Sürü yaşıtım kuzenlerin var tüm sene mesaj attılar açış yanıt bile vermedim ama annem telefonda konuşurken beni çok özlediklerini falan söylemişler kesin boku yedim hepsi peşimden ayrılmayacak ben kişisel olarak sevmemezlik yapmıyorum sadece insan sevmiyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Telefonda denk geldim sayıp duruyorlar şunları bunları yaparız tüm sene seni bekledim beraber yapmak İçin arkadaşlarla gitmedim falan yemin ederim hee diyip gülümsüyorum içimden çığlık atıp ağlamak geliyor bakın bana değer vermeleri hoş güzel ama yanlış kişiyi seviyorlar
Ben yalnızlığı seven birisiyim ama insanlar beni asla rahat bırakmıyor, nasıl davranmalıyım?
Cevapla