Yalnızlık, sessizlik ve tek başıma olmayı seviyorum. İnsanlarla illa iyi geçinmek zorunda mıyım?

Buna mecbur muyum?
Yalnızlık, sessizlik ve tek başıma olmayı seviyorum. İnsanlarla illa iyi geçinmek zorunda mıyım?
Cevapla