Kabinde uzun süre kalan üstelik egolu kıza çok mu yumuşak davrandım?

dün alışverişte kıza baya kaldı kabinde, kız kardeşim de hadi be artık vs dedi o da kim böyle laf ediyor ya sana ne vs dedi. ben de sakin ol kimse sana bir şey demedi ztn dedim çok mu pısırık birisiyim yaa
Kabinde uzun süre kalan üstelik egolu kıza çok mu yumuşak davrandım?
Cevapla