Kızlar, Empati durumum çok iyi değil ve ben çok seviniyorum niye?

Empati becerim ve durumum sıfır buda beni yalnız bırakıyor ve kisiligimde zayıf buda beni eğlenceli bir insan yapmıyor ben ne yapsam sonuç hep hüsran oldu. Ben ben değilim kimim bilmiyorum yalnızım 36 yaşıma girdiğimde hicbirseyin anlamı olmayacak zaten bu ruh halim beni mahvetti üniversite sınavını gecemedigim içinde ben sosyal statü konusunda sıfır duzeydeyim artık sadece duadan başka yol kalmadı bildim ettim 25 yaşımdan beri yalnızlık bitsin diye hep dua ettim oda olmadi

Kızlar, Empati durumum çok iyi değil ve ben çok seviniyorum niye?
Cevapla