Burdaki kizların büyük çoğunluğu neden egolu?

abazanlar çok vs. demeyin. normal sıkıntıdan konuşmak sohbet etmek için yazıyorum. dönüş yapan yok. yazan olursa da tek tük, bişey soruyorum mesela cevap vermiyo.. ardından selam veriyorum geri dönüyo. ez cümle adam akıllı konuşabilen bile kalmadı anlayacağınız. sonra da neden dışardan evleniliyor neden şöyleler vs diye şikayet ediliyor çok. kimse kusra bakmasın. egonun hiçbir insana gereği yok. bazen o kadar sinirleniyorum ki bu konuya egoda boğulsunlar diyesim geliyor da beddua sevmediğim için demiyorum.

Burdaki kizların büyük çoğunluğu neden egolu?
Cevapla